Gofry kruche

26.5.11

I znów mnie naszedł mnie apetyt na gofry. Tym razem postanowiłam spróbować czegoś innego- padło na gofry z kruchego ciasta. Nie wiem, czy tego oczekiwałam- są smaczne, ale to bardziej kruche ciastka z dodatkami niż gofry. Pozostaję wierna oryginalnym :) Niemniej polecam. Przepis Doroty.



380 g mąki
150 g cukru pudru
szczypta soli
140 g masła o temperaturze pokojowej
3 jajka

Wszystkie składniki zagnieść, ciasto owinąć folią i włożyć do lodówki na co najmniej 2 godziny. Wyjąć, podzielić na 16 - 18 równych części, uformować kulki. Każdą kulkę kłaść na gofrownicy, zamykać i smażyć kilka minut z każdej strony. Ostudzić i podawać.

You Might Also Like

7 komentarze

  1. dziękuję bardzo i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, to zdjęcie niebywale jest kuszące..

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę odkurzyć swoją gofrownicę. Chyba przypadłyby mi do gustu te ciastkowe gofry! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądają! Muszę być pyszne!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki śliczne, pozdrawiam również :)

    OdpowiedzUsuń