Jajka faszerowane

5.6.11

I coś czego nie mogło zabraknąć na wielkanocny stole: jajka. Tym razem najprostsze, z farszem pieczarkowym. Pyszne. Polecam, nawet po świętach :)


6 jajek
20-25 dag pieczarek
1-2 łyżki majonezu
sól i pieprz
szczypiorek do ozdoby

Jajka gotujemy na twardo. Wystudzone jajka delikatnie obieramy, kroimy na pół i wyjmujemy żółtka. Kroimy pieczarki w kostkę, podduszamy na patelni doprawiając solą i pieprzem. Wystudzone dodajemy do żółtek, i mieszamy widelcem do uzystkania ładnej masy. Dodajemy majonez, można jeszcze doprawić farsz. Nakładamy farsz łyżeczką do połówek jajek, ozdabiamy szczypiorkiem.

You Might Also Like

6 komentarze

  1. robię bardzo podobne. idealne na przyjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pieczarkami nie próbowałam, a nadziewane jaja uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię pieczarki i jajka więc to połączenie w sam raz dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nigdy faszerowanych jajek na stole nie było. Muszę w końcu wprowadzić taką tradycję, zwłaszcza z takim pysznym farszem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam podobne na Wielkanoc. Sprawdzają się też na wszelkich imprezach. Ja mieliłam farsz w blenderze. Twoja wersja jest szybsza i chyba bardziej estetyczna. http://wlodarczyki.net/mopswkuchni/

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszne, niedzielne śniadanie ;]
    uwielbiam jajka "na bogato".

    OdpowiedzUsuń