Mały jubileusz...

26.8.11

Dokładnie rok temu zdecydowałam się podnieść moją upadłą stronę i założyłam konto na blogspocie. 29.08 pojawiły się pierwsze wpisy. Jako że stary serwer upadł i nie pamiętam, kiedy moja przygoda z gotowaniem się zaczęła, pozwolę sobie pocelebrować i podsumować ten rok. Przez najbliższe 3 dni :) Dziś małe podsumowanie, w weekend zapraszam na torcik ;)

213- tyle postów umieściłam. Oczywiście pierwsze kilkanaście pochodziło ze starej strony, ale i tak patrząc na mojego lenia myślę, że jest nieźle :)

158- tyle komentarzy pojawiło się pod wpisami

19738- tyle razy wyświetlono moją stronę. Miałam nadzieję dobić do 20 tysięcy, ale mam jeszcze 3 dni więc wszystko jest możliwe ;)


- najczęściej oglądane posty to:

*Ziemniaczki Hasselback
*Baranek z masła
*Coxinha
*Kebab
*Gofry kruche

- moje top 10 (kolejność przypadkowa):

*Coxinha
*Polędwiczki w orientalnej marynacie
*Tort karmelowo migdałowy
*Drożdżówki kokosowe
*Grochówka
*Piernik przekładany
*Spaghetti carbonarra
*Rolada jagodowa
*Kruche rurki z dżemem
*Roladki drobiowe

Bardzo dziękuję wszystkim czytającym, piszącym, podglądającym. To naprawdę cieszy i motywuje.
:)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. ojej, moja siostra jest sławna hehe :) i dobrze gotuje :)) jestem dumna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero bloguję 8 miesięcy, więc serdecznie gratuluję Ci okrągłej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję bardzo :) Twoja rocznica już niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń