Proste ciasto z owocami

25.10.11

Bardzo łatwe w przygotowaniu, pyszne ciasto. W razie sytuacji awaryjnej czy gości w drodze- jak znalazł. Polecam ogromnie, przepis z forum babiniec-cafe.


4 jaja
1 szklanka cukru
0,5 szklanki oleju 1,5 szklanki mąki luksusowej 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia zapach owoce

Zmiksować całe jaja z cukrem, dodać olej i dalej miksować, a na koniec mąkę z proszkiem i zapach - zmiksować. Tortownicę wysmarować tłuszczem i posypać tartą bułką. Wylać ciasto na blachę, poukładać owoce najpierw obtoczone w mące i piec ok. 1 h w temperaturze 160-170 stopni.

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Jaki łatwy przepis :) Już sobie zapisuje do wypróbowania :)
    Mam nadzieję,że jabłka też się do tego nadadzą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie łatwe, mało produktów a ciacho takie puszyste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prosto i pysznie - o to chodzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo łatwe ciasto, wkrótce zamierzam je zrobić, tylko mam pytanie:na jaki rozmiar tortownicy/ blachy wystarczą składniki? dopiero zaczynam moją przygodę z pieczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja piekłam w tortownicy 24 cm :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a można dodać owoce np.wiśnie z kompontu ?

    OdpowiedzUsuń
  7. nie próbowałam, ale myślę, że tak. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy uda się bez ,,zapachu"u

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno wyjdzie, jednak próbowałabym czymś zastąpić- esencją waniliową albo skórką z cytryny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń