Ciasteczkowe serduszka

19.2.12

Już po Walentynkach, po tłustym czwartku, a u mnie nadal cicho...Pączki były, inne słodkości też, ale niestety tygodnie uciekają mi tak szybko, że po prostu nie nadążam :) Po cichu wspomnę też, że pracujemy nad kupnem własnych czterech kątów i to chyba zabiera najwięcej czasu i energii.

Na Walentynki postanowiłam przygotować coś szybkiego i prostego. Padło na serduszka z bloga Dorotki. Smakują jak oszukane ciasto francuskie ;) Pyszne. Polecam serdecznie :)



27 dag mąki
25 dag masła
5 łyżek gęstej śmietany
1 żółtko
1 białko do posmarowania, cukier kryształ do posypania

Wszystkie składniki zagnieść i rozwałkować, wykrajać niezbyt cienkie ciasteczka. Posmarować białkiem i posypać obficie cukrem. Piec na blaszce wysmarowanej margaryną i posypanej kaszą manną około 17 - 20 minut, w temperaturze 175 stopni, aż będą lekko zarumienione.

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Wyglądają zachęcająco...lubię takie proste przepisy, sprawdzają się najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne;) zawsze lubiłam ciasteczka z cukrową skorupką;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasteczka zawsze są mile widziane:) Pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne serduszka:)
    Robiłam je ,są pyszne:)

    OdpowiedzUsuń