Pulled pork

26.3.13

Ostatnio kilka razy obiła mi się o uszy nazwa "pulled pork". Poszperałam, pogooglałam i odkryłam. Niesamowicie miękkie, soczyste i pyszne mięsko. Cudowne w kanapkach. Poniższe odkryłam na stronie gotujebolubi.blox.pl i w recenzji z jednej z knajpek kanapkowych. Polecam.

 
1kg łopatki
2 łyżki oleju
3 łyżki sosu sojowego
łyżeczka czosnku suszonego
kolorowy pieprz mielony
2 łyżeczki słodkiej papryki
1/3 szklanki czerwonego wina

Składniki marynaty łączymy. Umieszczamy w niej mięso i marynujemy przez kilka godzin a najlepiej całą noc (w lodówce). Następnie umieszczamy na blaszce, przykrywamy folią aluminiową i pieczemy w temperaturze 90 stopni przez 10-12 godzin.

- kanapka I- konfitura z cebuli i rukola
- kanapka II- guacamole, czerwona kapusta z granatem i nachosy

You Might Also Like

0 komentarze