Serca z ciasta francuskiego

12.2.15

Dzisiaj tłustoczwartkowo gościły u mnie pączki z serków i chruściki. Byłam w stanie przygotować je i upiec w godzinę, co pomogło mi zorganizować się czasowo z pracą i dziećmi. Pączki z nadzieniem będą weekend ;) Nastomiast pozwoliłam sobie na przygotowanie sobie jeszcze jednej, szybkiej i prostej propozycji walentynkowej. Polecam :)


gotowe ciasto francuskie w płatach
rozbełtane żółtko
cukier
ulubiony dżem (u mnie leśny)

Z ciasta francuskiego wyciąć foremką serca. Nałożyć łyżkę dżemu na serduszko, przykryć drugim i delikatnie skleić boki (można użyć widelca dla uzyskania ładnego brzegu). Ciastka posmarować żółtkiem i oprószyć cukrem. Piec w 220 stopniach ok. 10 minut do zarumienienia. Można nadziać na patyczki i ozdobić kokardkami :)

You Might Also Like

0 komentarze