Babeczki kruche z budyniem

2.5.15

Jak byłam mała i chodziłam ze święconką, babcia zawsze wkładała mi do koszyczka małe, drożdżowe babeczki. Jako, że ja za babką drożdżową nie przepadam, zdecydowałam się na babeczki kruche z budyniem. Proste, słodkie i pyszne. I dobra rada- nie przesadźcie z krupczatką, bo babeczki rozpadną się w palcach, wiem z doświadczenia! :) Przepis znalazłam tutaj.


2 szklanki mąki (można użyć krupczatki)
1/3 szklanki cukru pudru
200 g zimnego masła + do wysmarowania foremek
2 żółtka
2 budynie z cukrem o dowolnym smaku 

Wszystkie składniki szybko zagnieść i włożyć do lodówki na minimum 30 minut. Schłodzonym ciastem wylepić 20 foremek do babeczek, wysmarowanych uprzednio roztopionym masłem. Piec około 15 minut w temperaturze 200ºC. Przygotować budynie z połowy ilości mleka zalecanego na opakowaniu. Jeszcze ciepłym budyniem napełnić babeczki.Udekorować owocami.

You Might Also Like

0 komentarze